برگزاری مراسم روز دانشجو


مراسم باشکوهی به مناسبت روز دانشجو  که روایت گر مشی استقلال طلبی، استکبار ستیزی و آزادی ملت بزرگ ایران است از طرف دانشگاه پیام نور مرکز ایلام در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ایلام با حضور مسئولین ،کارکنان و دانشجویان این مرکز پررنگ تر از هرسال برگزار شد.

این مراسم که با مدیریت امور فرهنگی مرکز ایلام تدارک دیده شده بود شامل ایراد سخنرانی ها و نیز بخش های شاد از اجرای تئاتر طنز تا موسیقی های کردی و فارسی و نیز اجرای مسابقات سرگرمی برای دانشجویان بود و در آخر نیز جوایزی به دانشجویان برتر این مرکز اهدا و از آنها تقدیر شد.

سخنرانان این مراسم در ابتدا ریاست مرکز ایلام جناب آقای دکتر علی حسن سهراب نژاد و سپس ریاست ستاد استان جناب آقای دکتر قباد منصوری و در آخر نیز معاونت سیاسی امنیتی استانداری جناب آقای حسین کلانتری بودند که ضمن تبریک این روز به دانشجویان به مناسبت این روز به ایراد کلام پرداختند.

در آخر نیز  بیانیه روز دانشجو توسط یکی از دانشجویان این مرکز دانشگاهی بدین مضمون((دانشجو مظهر بیداری،و دانشگاه نماد آگاهی سازی و مبدا تحولات کشور است،حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت نقش دانشجو تاکید داشته اند...

...دانشجویان دانشگاه پیام نور،ضمن تجلیل مقام شهیدان مدافع حرم، از مبارزات ملت های منطقه از جمله:مردم مظلوم یمن،عراق،سوریه و فلسطین قاطعانه حمایت می کنند و اقدامات ننگین آل سعود، صهیونیست، آمریکا، تکفیریها و دیگر حامیان ترور و کشتار مردم بی گناه و حق طلب و نابودی سرمایه های مادی کشورهای منطقه را به شدت محکوم می کنند.)) ایراد گردید.









 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر